Tarih Bir Kere Yazıldı > 17.o5.2ooo  
AnasayfaKapıSSSÜye ListesiKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 BAŞKANLIK KONUSU ÖNEMLİ

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ksktmac
ADMINISTRATORADMINISTRATOR
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 113
Yaş : 26
Nerden : izmir
Lakap : tmac
Kayıt tarihi : 08/07/08

MesajKonu: BAŞKANLIK KONUSU ÖNEMLİ   Çarş. 09 Tem. 2008, 16:49

arkadaşlar şunu iyi bilin serhat ultrAslan turgutlu sorumlusudur başkanı değildir.başkanlık falan yoktur.ultrAslanın birtek başkanı vardır o da alparslan abidir.bu konuda serhatta çok hassas davranıyor serhata başkan demeyin.ayrıca müjdat kendini ultrAslan turgutlu sorumlusu ilan ediyor ama öle bişey yoktur.turgutllu sorumlusu serhat göçmüştür. www.ultraslan.com sitesindeki temsilcilikler bölümüne bi bakın bakalım turgutlu sorumlusu olarak kimin adı yazıyo.müjdata inanmayın yani.ayrıca maçları MAVİKÖŞEde izliyoruz komutanda izlemeyin hepberaber maviköşede izleyelim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://ultraslanturgutlu.nstars.org/index.htm
jump.65
uA
uA
avatar

Mesaj Sayısı : 45
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Geri: BAŞKANLIK KONUSU ÖNEMLİ   Perş. 04 Eyl. 2008, 13:14

YA KIM BU MUJDAT ALLAHIM YA HEP MUJDAT MUJDAT GALATASARAYLI OLSA ZATEN BIZE ABİLİK YAPAR SERHAT GİBİİ SALLAYIN MUJDATI FISSS......
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
uLTrAsLan*
uA
uA
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 25
Yaş : 27
Nerden : TurqutLu
Kayıt tarihi : 27/07/08

MesajKonu: Geri: BAŞKANLIK KONUSU ÖNEMLİ   Cuma 05 Eyl. 2008, 17:41

Ya müjdat ddiniz Komutanda izLiyo iri yari esmer biri dimi..¿?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
jump.65
uA
uA
avatar

Mesaj Sayısı : 45
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Geri: BAŞKANLIK KONUSU ÖNEMLİ   C.tesi 06 Eyl. 2008, 15:48

EET KOMUTANDA İZLİO VE DİOMUŞ Kİ TURGUTLU TEMSILCISI BENIM AMA www.ultraslan.com SİTESINDE SERHAT ABİNİN İSMİ WAR VE O ZIRTOYU DİKKATE ALMAYIN..!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
uA hakan
uA
uA


Mesaj Sayısı : 15
Kayıt tarihi : 14/09/08

MesajKonu: Geri: BAŞKANLIK KONUSU ÖNEMLİ   Paz 14 Eyl. 2008, 11:18

Şampiyon Cimbom ben bi serhat abiyi bilirim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
BAŞKANLIK KONUSU ÖNEMLİ
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: ultrAslan Turgutlu :: uA Turgutlu-DUYURULAR-
Buraya geçin: